Dansshow-helgen med bildregn

Hejsan svejsan igen alla läsare!
Idag är det måndag och början på en ny och lite tom vecka eftersom dansterminen är slut:S
Men slut på dansandet kommer det ju inte vara iallafall, det blir nog en hel del dans under sommaren med olika workshops, dansläger, träningar inför torgfesten m.m. men först upp är egenträning till ett audition-solo. Hmm nu blir ni nyfikna va?
Sätter nog igång imorgon för idag är det bara plugg som gäller eftersom jag inte haft tid till plugget nånting alls i helgen.
Har haft fullt upp med ljusrep/genrep och föreställningar!
Det har iallafall gått bra allting och varit väldigt roligt :)

I lördags var det bara rep hela dagen, sedan blev vi (några av instruktörerna m.m.) bjudna till Ingalill på middag, nachos blev det, o sedan laddade vi upp med godis och kollade på Titanic :) Hehe. (Titanic är nämligen denna terminens tema på dansshowen)
Kom hem sent o la mej på direkten.

Söndagen var det upp tidigt för genrep, sedan lunch o smink- och hårdags!
15.00 hade vi första föreställningen och 18.00 andra föreställningen.
Hade rätt många där och tittade på mig på andra, plus att de filmade den så jag var asnervös o självklart gick det sämre på den bara för det, haha, men jaja det gick ju ganska bra iaf ;P KUL hursomhelst! Och gud vilket härligt gäng vi är! Move it i mitt

Var helt död efteråt, baby bjöd mig på pizza o så kollade vi på tv tills jag somnade i soffan :P Var jääävligt jobbigt att släpa sej upp sen runt 12 o duscha o grejer, kunde liksom inte lägga mej i sängen med det äckel-håret och en kropp som blivit svettig ungefär miljoner ggr under dagen:P Otroligt skönt att få bort allt smink, all svett och all hårspray m.m. iaf ;P

HÄR HAR NI LITE BILDER FRÅN HELGEN! :)

Lördagen:


Rep/ljusrep


Mikaela som inte ville va med, men bara för hon tog upp handen får hon va me ändå ;P


Min lillasyster Rebecca och jag, lite svettig o go ;P
Rebecca är också med o dansar, har varit det i några år nu o hon är jätteduktig!


Hemma hos Ingalill. Goingen Viola :)


HAHAhaha


Sötast i världen ♥


Alex o Mikkan lagar köttfärs ;P


Fina Ingalill


Det satt fint i magen det efter en lång dag utan mat!


Mamma M med sin lilla vilding xD


Sen hoppade vi studsmatta, hahahhaha säger jag bara åt denna och nästa bild xD




Söndagen:


Genrep. Jag var med på fyra danser på showen, men alla låg efter pausen så jag kunde titta på första halvan av genrepet :)




Börjar blir redo för föreställning numero uno


Nervös_tjej


HAHAHAHAHAHAHA jag dööööööör





Linnea och... Sven?
(hahahaha Mikaela gjorde verkligen såhär på ALLA bilder hon var med på, så hon får skylla sej själv;P)


Emma Donald


Jenny Donald


Isaballe (HAHAHAHAHAHAHAH såg nu att jag skrivit fel hahahahhaha ISABELLE menar jag såklart:P) och Louise


Det var det. Back to plugget.


Kommentarer
Postat av: M E R E I

- du har så fint hår!

2011-06-01 @ 13:32:01
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0