Bilder jag inte lagt upp än

Eftersom jag är hemma o är sjuk med alldeles för mycket tid att döda så kan jag ju passa på att uppdatera här lite, tänkte börja med att lägga in lite bilder från senaste, från nyår o framåt typ, bättre sent än aldrig eller hur ;)


De fyra första bilderna är från nyår


Gullig bild på min lillebror o min vän Therese (Fast...finn ett fel...? Hahaha)



Therran o jag :)



Bror, jag, Malin ♥







Flyttkaos/Pizzapaus med pappa o syskon :) (Början av januari)



Smarta jag råkade ställa till med en liten olycka här hemma...:P Blod, trasigt toalettporslin och förstörd favoritparfym, grattis Madde!;P



Härlig bild på Fia som speglar en rolig kväll :)



Syster o Viola, myyys!



Tjejkväll hos mej ;)



Mikaela sminkade min syster :)



Gullisar!!!



Rebecca sov hos mej några nätter under jullovet :)


Så, det var lite av bilderna jag ville dela med mig av, fler kommer senare :) Har varit ganska dålig på att fota än så länge detta året tyvärr men... Lite är bättre än inget ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0