Bilder från Stockholm

I slutet av januari var vi i Stockholm med klassen för att göra lite olika studiebesök osv, vi var först på House of Shapes, där vi även tog klass med Benke från Bounce i jazzfunk, vilket var skiiiitkul!!! Fick ävedn en liten pratstund med Jennie Widegren.
Dagen efter var vi på Danshögskolan o Ackis. Fick titta på olika klasser m.m, otroligt inspirerande o kul!

Jag, Mikaela o Josefin sov på vandrarhem o på kvällen var vi på Style by Tyras invigning av hennes första fysiska butik i Stockholm, fick köa i evigheter men det var det värt ;)



Jossan o Mikkan i vårt gulliga rum på vandrarhemmet



Efter jag gjort mej i ordning innan vi drog iväg ut för att käka, gå på invigningen osv.



Åt aaaaasgod mat på Jensens Bofhus



Lyyyckliiig hahaha



Glassbuffé till efterrätt! Himmelriket...?:P
Världens bästa grej förresten, glassbuffé, att inte fler har det?!



Två miffon (hahahahhaa, men den bjuder vi på;P) med Tyra på hennes invigning av Style By Tyra-butiken i Stockholm. Har många fler bilder därifrån men lägger bara ut denna.
Hahaha det ser så jävla kul ut när jag har väärldens festaste jacka, mwaha, men med tanke på hur länge vi köade i snön så e jag glad att jag hade den!
Vi var därinne några timmar, kollade på allt fint, spanade kändisar (;P), köpte smycken o fick lite presenter osv :) Jäääättekul!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0