Tell me how I'm supposed to breathe with no air

Det är kväll och jag har precis ätit frukost. Allt är upp- och ned. Känner mej totalt likgiltig idag och det är en av de värsta känslorna jag vet.
Kunde inte sova alls inatt trots tre sömntabletter och när jag inte får sova blir allt värre så om jag väl somnar på morgonen måste jag sova under dagen istället. Det suger men jag sover hellre än är vaken.
Är så jävla uttråkad just nu, finns inget bra på tvn och inget roligt på internet, har ingen ork till att hitta på något, prata i telefon eller ens gå o hyra en film. Vill inte vara själv men samtidigt vill jag bara vara själv.
Åh vill bara somna igen.




The only pleasure in my life is when I sleep. That’s the only time I can escape my life. I love to dream.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0